Krijg jij energie van datagedreven werken? Vind je het gaaf om trends te herkennen in de wirwar aan cijfers en deze door te vertalen naar de business? Dan is deze innovatieve rol zeker wat voor jou.
Jij gebruikt data voor zinvolle veranderingen in onze organisatie. Je helpt collega’s groeien door inzichten op te doen en die te vertalen naar concrete acties. Daarvoor verdiep je je in interessante databronnen en analysetools. Je stemt nieuwe databronnen af met onze dataspecialisten, verbind je AI-mogelijkheden met bedrijfsvraagstukken en je bent een ambassadeur voor data gedreven commercie.
Veldsink Advies brengt financiële rust naar haar klanten. Jij draagt bij aan deze missie met data-inzichten. Je vertaalt proactief belangrijke discussies en waardevolle ideeën van collega’s naar inzichten. Zo krijgt men een steeds beter beeld van de markt en onze relaties en worden beslissingen beter onderbouwd.
Jouw job!
Een belangrijk deel van jouw takenpakket is het bijdragen aan de automatisering van marketingactiviteiten op basis van data. Jouw inzichten geven focus aan nieuwe ideeën en je bent initiatiefnemer als het gaat om het vinden van nieuwe kansen en het verbinden van relevante collega’s uit andere disciplines.
Een greep uit jouw werkzaamheden
- Je weet key elementen uit data te pikken en slaat de brug tussen data-analyse en marketing;
- Je zorgt ervoor dat data inzichtelijk en begrijpelijk wordt voor de business zodat zij hun dienstverlening kunnen optimaliseren en onze klanten nog beter kunnen bedienen;
- Je bent in staat om trends te herkennen uit data en cijfers;
- Naast verdiepen in de data, heb je veel contact met stakeholders als management en directie en neem je hen mee in jouw bevindingen;
- Je laat jezelf inspireren door voorspelmodellen en ondersteunt de totstandkoming ervan.
Wie zijn wij?
Veldsink Advies is een familiebedrijf dat sinds 1979 onafhankelijk financieel advies biedt aan zowel particuliere als zakelijke klanten. Denk aan hypotheken, verzekeringen, pensioen, betalen en sparen en geld lenen. Op dit moment bestaan we uit bijna 100 advieskantoren. En we blijven groeien. De groei ontstaat door onze enorme gedrevenheid, ons inlevingsvermogen, onze loyaliteit en het feit dat iedere collega de kans krijgt om zich optimaal te ontwikkelen. Wat wij erg belangrijk vinden, is dat onze advieskantoren lokaal blijven om betrokken en dicht bij de klant te zijn.
Over het team
Als Marketing Intelligence Specialist werk je multidisciplinair in een team aan tal van zichtbare projecten. Optimalisatie van het klantproces is key! Je komt terecht in een (h)echt en informeel marketingteam met 11 collega’s. Je hebt veel contact met je teamleden, met de afdeling Data & Analyse en externe specialisten. Ook al doe je veel zaken zelfstandig, uiteindelijk bouw je samen aan de ontwikkeling van de afdeling en onze organisatie.
We waarderen eigen inbreng, moedige persoonlijke en professionele groei aan en er is veel ruimte om jouw rol en dag zelf in te richten. Daarbij hoort vanzelfsprekend een goede werk-privé balans en thuiswerkmogelijkheden.
Wat bieden wij?
- Naast je salaris ontvang je een goed pensioen waarvan wij 2/3 betalen;
- 29 vakantiedagen o.b.v. 40u;
- Reiskostenvergoeding;
- De mogelijkheid om hybride te werken (inclusief thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding);
- De mogelijkheid om voordeliger te sporten.
Wie ben jij?
- Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau;
- Je hebt affiniteit met digital marketing. Denk aan marketing automation, lead nurturing, next best action, data management platform, customer experience, customer journey, klantbehoeften, SEO, SEA, display, e-mail, conversie, UX en design;
- Je hebt ervaring met Power BI;
- Kennis van of ervaring met SQL, Google Analystics, klantrelatiesystemen en machine learning is een pre.
Interesse?
Ben jij die nieuwe schakel binnen ons marketingteam? Solliciteer via onderstaande button en we komen graag in contact. Nog vragen? Mail naar barbara@veldsinkgroep.nl of bel 0638447762.