Binnen de Veldsink groep zijn we op zoek naar een ambitieuze financial controller. Jij bent op zoek naar een baan waarin je wordt uitgedaagd en waar de collegiale sfeer hoog in het vaandel staat. Of wil jij vanuit de samenstelpraktijk of accountancy de overstap maken naar de business en ook het verhaal achter de cijfers gaan ervaren? Dan is dit de stap voor jou!
Jouw job!
Binnen de afdeling Finance werken we met 25 collega’s voor de hele groep. Die bestaat uit verschillende adviesbedrijven, serviceproviders en dienstverleners in vitaliteit. Veldsink Groep is een groeiend familiebedrijf dat volop in beweging is en lokaal aanwezig wil zijn. De collega’s van de financiële administratie, financial control, business control en de specialisten zorgen er elke maand weer voor dat de financiële informatie compleet en tijdig gerapporteerd wordt. Bij ons krijg je de verantwoordelijkheid voor een aantal van deze bedrijven en kan je zo echt het verschil maken. Jouw verantwoordelijkheden als Financial Controller bij Veldsink Groep:
- Stel de maandelijkse cijfers op en analyseer de verschillen voor meerdere bedrijven;
- Je speelt een actieve rol in de voorbereiding van de accountantscontrole en het opstellen van de balansdossiers;
- Schakel met financial controllers, business controllers en vestigingsmanagers om afwijkingen te bespreken en op te lossen;
- Zorg ervoor dat de groep voldoet aan financiële wet- en regelgeving, van boekingen tot het deponeren van de jaarrekening;
- Signaleer procesverbeteringen en initieer veranderingen, werk als sparringpartner voor de manager Financial Control en Accounting’;
- Coach en begeleid junior collega’s, met focus op hun ontwikkeling en groei. Verder is er ruimte voor doorgroeimogelijkheden naar specialistische rollen of richting business control.
Wie zijn wij?
Veldsink Groep is een familiebedrijf dat al sinds 1979 actief is binnen de financiële- en arbodienstverlening. Wat in 1979 begon met één advieskantoor (Veldsink Advies Nuenen), is inmiddels uitgegroeid tot een groep met meerdere bedrijven die samen de schakels binnen onze (keten)dienstverlening vormen binnen de financiële dienstverlening. De warmte, nuchterheid en betrokkenheid is hier dagelijks voelbaar en daar zijn we trots op. We groeien door ons ondernemerschap, gedrevenheid en door het feit dat alle medewerkers de kans krijgen zich optimaal te ontwikkelen.
Wat bieden wij?
Bij ons krijg je niet alleen een uitdagende en afwisselende baan. Er worden gezellige bedrijfsfeestjes georganiseerd en daarnaast bieden we je het volgende:
- Naast je salaris een goede pensioensregeling, waarvan wij 2/3 betalen;
- 29 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen;
- Reiskostenvergoeding (>10 km);
- Fietsplan: voordelig een (elektrische) fiets leasen;
- De mogelijkheid om thuis te werken met daarbij een thuiswerkvergoeding;
- Fiscaal voordeel op je fitness abonnement;
- Toegang tot de Veldsink academy voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Wie ben jij?
In deze rol werk je met een diverse groep bedrijven, wat de nodige complexiteit met zich meebrengt. Je bent analytisch sterk en hebt plezier in het doorgronden van cijfers en processen. Prioriteiten stellen komt vanzelf en je voelt je uitgedaagd door het oplossen van problemen in een dynamische werkomgeving. Proactief verbeteringen voorstellen en processen optimaliseren is voor jou vanzelfsprekend. Je werkt intensief samen met collega’s en fungeert als aanspreekpunt voor interne klanten, zoals vestigingsmanagers, waardoor goede communicatie met verschillende stakeholders essentieel is.
De komende jaren wil jij jezelf ook blijven ontwikkelen en daar krijg je bij ons alle mogelijkheden voor. Verder herken jij jezelf in het volgende:
- Minimaal 3 jaar werkervaring als financial controller of werkervaring in de samenstelpraktijk of accountancy.
- Afgeronde hbo- opleiding in de richting van bedrijfseconomie, accountancy of controlling;
- Beschikbaar van 32 tot 40 uur per week;
- Je hebt ruime ervaring met Microsoft Excel;
- Een pré als je kennis van en ervaring met Power BI en AFAS hebt.
Interesse?
Spreken de vacature en onze manier van werken jou aan? Dan kijken we er naar uit om kennis met je te maken. Stuur je CV en motivatiebrief naar onze recruiter Angie Shousha via recruitment@veldsinkgroep.nl en we nemen contact met je op! Mocht je vragen hebben of meer informatie nodig hebben, dan kun je Angie bereiken op 06-47 01 25 96.